Tiedote myClubin myClub ID:n käyttöönotosta

myClubin tekemä uudistus vaikuttaa Awasen jäsenten käyttäjätilien toimintaan. Vanhat myClub tunnukset eivät enää toimi. Mikäli haluat jatkaa myClubin käyttöä, voit luoda itsellesi myClub ID:n. Awase ry käyttää myClubin palveluita jäsenrekisterin ylläpitoon ja tiedotteiden sekä laskujen toimittamiseen.
Tässä lyhyt ohjeistus myClub ID:n luomiseen:

myClub ID:n voi luoda itselleen Awasen jäsenrekisteriin oheisesta linkistä.
Jäsentili luodaan valitsemalla sivulta: Ota jäsentili käyttöön.
Jäsentilin luominen vaatii sähköpostiosoitetta, nimeä, syntymäaikaa ja osoitetietoja.
alle 13-vuotiaat eivät voi rekisteröityä palveluun itse. Vanhemman/huoltajan tulee täten rekisteröidä alle 13-vuotiaat palveluun.

Kun jäsentilisi luominen etenee kohtaan, jossa palvelu kysyy seuran jäsentilin sähköpostia, kirjoita kohtaan oma sähköpostiosoitteesi.

Mikäli sinulla on aiemmin ollut jäsentili myClub-palvelussa, käytä sähköpostina samaa salasanaa kuin aiemmin. Mikäli olet uusi jäsen, voit luoda uuden myClub ID:n mille tahansa sähköpostille.

Mikäli sinulla on kysyttävää myClubin käytöstä tai jäsentilin käyttöönotosta Awase ry:n toiminnan osalta, voit kysyä neuvoja tullessasi dojolle tai ottaa yhteyttä sähköpostitse: awase@awase.fi